مصلی بشاگرد به دست خیرین بنیاد برکت ساخته می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 14 دی 1394
بازدید : 207
نویسنده : فــردیـن احـمدی
فرماندار شهرستان بشاگرد از ساخت مصلی توسط خیرین بنیاد برکت در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصـر بشاگرد" فلکناز دهقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مردم شهرستان بشاگرد سالها در انتظار ساخت مکانی برای برگزاری نماز جماعت بودند که این کار به دست خیرین بنیاد برکت در حال ساخت است. وی گفت: در سال ۸۹ گروهی از خیرین شهرستان اصفهان در خواست زمین برای ساخت این مکان عبادی سیاسی را دشتند که با واگذاری این زمین به مساحت پنج هزار متر و زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع در ورودی شهرستان سردست این کار تحقق پیدا نکرد. دهقانی افزود: در ابتدای سال جاری با حرکت گروهی از خیرین بنیاد برکت این کار شروع شد که طبق زمان بندی توسط آنها این مصلی در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. فرماندار شهرستان بشاگرد گفت: با ساخت این مصلی مردم شهرستان بشاگرد می توانند به سوی برگزاری نماز جمعه وسایر مراسم های دینی و مذهبی حرکت کنند.دهقانی با اشاره به وجود حوزه علمیه خواهران وبرادران در بشاگرد گفت: شهرستان بشاگرد با داشتن این حوزه علمیه و همچنین داشتن طلاب و روحانیون می تواند در مباحث دینی ومذهبی وسیاسی پیشرفت بیشتری داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: مصلی بشاگرد به دست خیرین بنیاد برکت ساخته می شود،اخبار شهرستان بشاگرد،بشاگردنیوز،جماران ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 225
بازدید دیروز : 843
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 5935
بازدید کل : 131068
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com